maviboncuk1310 Merhabalar 6 aylık kızımın yanakları kızarıyor sizce neden bilgisi olan yazabilir mi bayramdan sonra doktora götürücem yinede tecrübesi olan yada bilgisi olan yazabilir mi ?
fyz81 maviboncuk1310 alerjık egzama olablır erkenden goturun doktora bence bızdede var cunku mustela krem kullanıyorz basta boynhnda vardı kıfaet ı surttu sandım ama yayılınca anladım cok fazla yayılmadan goturmus oldum daha kotu olmadan baktırın
maviboncuk1310 fyz81 sizin bebeginizie egzama tanidisini doktormu koydu bunun üzerine mustela kremi önerdi sanırım mustelanin hangi kremi acaba bizde mustela kremini kullanıyoruz yüzü çok kuru diye ama bir aydır kızarıyor böyle ara ara
fyz81 maviboncuk1310 süt ve yumurta aslında sadece sarısını vermıstım mamayla beslenıyo ek gıda tadım yapıyordm
fyz81 maviboncuk1310 kenardakı 3 cızgıdye basın orda resım yüklemesi cıkıcaj ordan yukleyın lınkı kopyalayıp buraya yapıstırın