30 Mart’ta adet gördüm 1 buçuk gün sürdü sadece salı günü doktora gittik yumurtalık kisti var dı doktor baktı erimiş dedi son bi kaç gündür çok halsizim içim hiçbir şey almıyor herşeyden tiksiniyorum 1 hafta 10 gündür mememden süt geliyor iyice hasaslaştılar şimdi kahverengi yine lekelenmem oluyor sprial de var acaba gebe falan olabilir miyim eşim yarın test alacak