Nonames05 Benim doğum sonrası sakinleştirici dil altı hapı verdiler. Talep etmedim hem tansiyon hem sakinleştirici dil altı hapı verdiler neden verdirdi doktor bilmiyorum ama iyi de oldu rahatlattı. Doğum öncesi sezerysn için sakinleştirici belki yaparlar ama normal doğumda zannetmiyorum çünkü doğum için güce ihtiyaç oluyor ve sakinleştirici buna büyük engel olur