muzicelerim2 Aslında ilk hamileliğimde dibine kadar yaşadım 7,5 ay çektim hastanede bile yattım bu hamielelikte 7. Ayimda ortaya çıktı tek farkı bunda koku var Buna çözüm yok mu
Mrvak muzicelerim2 belki alakalıdır belki değildir bilmiyorum ama 10-11 yaşlarında sürekli idrar yolu enfeksiyonu olurdum sürekli iğneler şuruplar havada uçardı bi teyze ayaklarını sıcak tut hiç bişey kalmaz dedi o gün bu gün yaz kış çorabımı asla çıkarmam ufak bi üşüse hemen patik giyerim üzerine 😅
muzicelerim2 Mrvak ayaklarımı bende korurum çorapla yatmak iyi değil ama korkarım ayaklarımın üşümesinden