toprakberka ferhanferi yeni almışsın zaten eğer ifadeni kabul etmezse siteye şikayet et cimere et faturanı talep et vermezse kanıtlarınla şikayet et bizim hemen bayram. Olmasına rağmen iade gerçekleşti
ferhanferi toprakberka zaten basıyorum fatura cikmiyo isim soyisim bi kac set daha yazıyodu onlar yeterli diyo bnde öyle yapayım şikayet edeyim iade olmazsa
toprakberka Genelde öyle diyorlar puan kodunu istersenizde zaten indirimli ürün o yüzden naos kodu yok diyor bizim iademiz hemen yapıldı zaten aldığım siteyede şikayette bulundum ayriyetten bioderma ve cimere de çocuklarımızın sağlığı söz konusu sonuçta
toprakberka ferhanferi iade süren geçmediyse talep oluştur orjinalliğinden şüpheliyim iade dene şansını
Ayso5 toprakberka sadece o koda inanmayın bende hepsiburadadan söyledim ilk kez ürün gayet orijinal sizin dediğiniz etikette vardi neyse ben sürdükçe kızım alerji oldu vücudu yandı mirmal de uyarı olur bu tarz şeyler de iade yoktur diye bende satışıyla iletişime geçtim şikayetleri yazdım direkt iade kodu verdiler. Sonra dedim ki ben bunu yolladım muhtemelen başka biri alıp bilmeden kullanacak. Yani satıcı babam da olsa asla almam netten bu tarz şeyler
toprakberka Ayso5 Naos etiketi varsa doğrudur barkod koduna bakıp teyit ettiniz mi şikayetimi biodermayada iletmiştim yetkili İnternet satıcılarını paylaştılar isterseniz buraya da atabilirim
Papatya42 toprakberka Merhaba ben bu kremi dün aldım rastgele bu egzama ile karşılaşan varmı varsa hangi kremi kullanmışlar diye burda bi aratayım dedim postunuzla karşılaştım bioderma atoderm creme ultra aldım trendyoldan bebeğime sizin dediğiniz naos stars etiketi üste sonradan yapıştırılmış
Alerjikrinit toprakberka ben böyle şeyleri trendyoldan bile almam. Eczaneden alırım. Çocuğa da şampuan krem vs her şeyi ya e bebekten ya eczaneden . Pahalı olsun önemli değil
boran06 Alerjikrinit sktsi nerede yazıyor bilginiz varmı çıldırıcam eğer bebeğimin egzeması bu yuzden arttıysa heryere şikayet edicem
toprakberka boran06 attığım fotograflarda hemen kapagin altinfa 20711 yazıyor sonrada kum saati ve son kullanım yazıyor bulabildiniz mi
Hilal9 Eczaneden aluyorum ben fazla vereyim daha iyi bebeğime kullanıyorum sonucta bebeğimme harcadığım para gözüme gelmiyor