seda58_85 21 aylıkken yarım gün verdik . Doktor tavsiyesi ile artık biz yetemiyorduk. Dışarıya gitmek ve arkadaş istiyordu kelimeside azdı. A sosyal olmaya başlamıştı. Kışın parka falanda götüremedik . Doktorumız önce yarım gün sonra tam gün kreş önerdi 21 aylıkken başladı 24 aylıkken tam güne geçti. Çok mutlu yemek yemez evde orada yiyor . Enerjisini atıyor bide konuşmaya başladı. Bana aşırı bağımlıydı o törpülendi . Bide biz çok fazla öfke krizleri yaşadık onlar bitti