27 günlük bebeğim emmeden sonra çok rahat ağızdan gazını çıkartıyor ama hemen sonrasında ıkınmaya başlıyor ağlaya ağlaya, kakasını da minik minik yapıyor hep zorlaya zorlaya. Ikınırken çok ağlıyor sürekli de meme de olmak istiyor ne yapacağımızı şaşırdık artık bi çözüm yolu gösterin arkadaşlar. Gaz damlası olarak Relactaz kullanmaya başladık.