Kızım 9 ay 18 günlük doğdu doğalı bir uyku düzeni yok erken de kalksa geçte kalksa gece 2 de uyuyor şaka gibi dün hatta 4 e geliyordu atak diş vs değil bildiğin gece uykusunu asla sevmiyor gündüz bıraksan 12 ye kadar uyuyor sabah uyumayı seviyor sabah 7 de uyansada gece geç saati buluyor böyle olup düzene sokan var mı uykuyu nasıl olacak böyle bilmiyorum kendim çalışıyorum tükendim artık cidden 🥹😢