Merhabalar 4 buçuk aylık oğlum gece uykusuna geçişimiz ciddi sıkıntılı. Gündüz beslenmesi de uykusu da gayet düzenli. Uyku aralıklarına dikkat ederek uyutuyorum harika bir gün geçiriyoruz. Ama gece uykusuna geçeceği zaman 15-20 dk da bir çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor. Tekrar tekrar uyutmaya çalışıyorum. Yaklaşık 2-2 buçuk saatte tamamen dalmış oluyor. Burada sorun ne fikri olan var mı? Uykusu gelmemiştir yada uyanmak istiyordur demeyin çünkü gece uykusuna geçtiğini anlıyorum farklı oluyor gözünü açmıyor mesela sadece çıldırmış gibi ağlıyor. Sallayıp geri uyutuyorum.