Symbltrk Bebeğim 4 buçuk aylık. 2 aya yakın RSV virüsüne yakalandık 3-4 gün hastanede yattık. O zamandan beri beslenmesi hiç düzelmedi.Aşırı gazlı bir bebek. Eşimle ben sürekli kucağımıza alıp gaz çıkartıyoruz ama bitmiyor alt gazı. Ve bir türlü ememiyor. Bir hevesle emmeye başlıyor her defasında ağlayarak kendini kasarak bırakıyor. Sütüm azaldı zaten hadi diyorum emmesin artık gücüm kalmadı mama vereyim ona da aynı şekilde. 3 saatte 30 -40 cc içiyor içmiyor. Bazen saatlerce aç kalıyor gıkı çıkmıyor. Kilo alımı az 400 gr dan fazla almıyor. Normal olmayan bir şeyler var çözemiyorum. Doktorumuza soruyorum alerjisi mi var neyi var gazı vardır diyor. Benim bildiğim bebek emer karnını doyurur gazını alırsın uyur. Anlayamıyorum çözümü olmamasını.Yaşayan bilen var mı bunu? 3 yaşında bir oğlum daha var ona da zaman ayırmaya çalışıyorum ama artık psikolojim çok bozuldu gerçekten.
Bebegim38 Symbltrk belki denemişsinizdir ama en iyi yol uyurken beslemek. Benim kızımın alerjisi var emmek de mama yemek de istemiyor. Günde 7-8 kez uykuda emziriyorum üstüne mama veriyorum. Özellikle gece 2 saatte bir kalkıyorum aç kalmasın diye
Symbltrk Bebegim38 gece emziriyorum evet uykulu olduğu için ama gündüz uykuları derin olmadığı için bir süre sonra anlayıp uyanıyor. Yorumlarınızı okuduk da bebeğiniz alerjik sanırım benim bebeğimde sadece aşırı gaz ve kıvranma durumu var acaba alerji olabilir mi bizde de. Mama da normal mama vermeye çalışıyorum hatta sma comfort veriyorum kabız yapmıyor dedikleri için
Bebegim38 Symbltrk evet bebeğimde süt alerjisi var, başka bir şeye daha var ama onu henüz tespit edemedik. Bizde belirtiler egzama, 2 kez kanlı ve neredeyse hep mukuslu kaka, hırıltı ve uykuya dalamama şeklindeydi