Hayırlı akşamlar kızlar. 20 aylık bebeğim 1 aydır vurmaya başladı bana ve çevresindeki büyük küçük herkese vuruyor istediğim her şey olsun istiyor ben yapmayınca ağlıyor babası dayanamıyor ağlamasın diye istediğini veriyor. Ben tavrımı koyuyorum ama olmuyor misafirlikte falan çocuklara Tokat atıyor ağlama krizine giriyor herkese mahçup oluyormuşum gibi hissediyorum kötü oluyorum utanıyorum çocuğumun böyle davranmasından sanki güzel eğitim vermiyormuşum gibi oluyorum. Ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım lütfen yardımcı olun yol gösterin 🙏