karahann yoo ben 2 aylıkken kullanmaya başladım sadece yenidoğan için yatar pozisyonu çok yeterli değil ama zaten ben küçük ince yastıkla beline destek koyuyordum o şekilde kullandım tam oturana kadar şimdi 9 aylık gayet rahat kullanıyoruz içinin pedleri tek tek çıkabiliyor zaten sıktığını düşündüğünüz an çıkarırsınız