Gaz öyle bir illet ki arkadaşın da dediği gibi içlerinde öyle bir gaz sıkışması oluyor ki gerçekten hiç bitmeyecek sanıyorsun ilk önce senin yediklerin yiyecekler gaz yapıyor mu yapmıyormu ona bakman lazım. Bir çok yiyecek gaz yapıyor. Gaz yapan yiyecekleri ilk 3 ay mümkünse daha az Yemen lazım. Bebeklerde oluşan gaz 1 günlük sanma sakın bağırsaklarda 3 günlük gaz bile olabiliyor demişti doktorumuz bana ilk 3 ay sadece salata ve çorba ile beslendim desem yalan olmaz. Sürekki ağlardı. Saatlerce 10 dk uyurdu derdim oh uyudu. Bi bakardım Bi gaz sancısı ile nasıl ağlardı. Günlerce sabahladığımız oldu. Gözünden uyku akardı 5 dk uyuyabilmek için. Çok şükür o günleri de geri bıraktık. Sorunları bitmiyor ama artık neye ağladığını anlıyorsun ne istediği ni biliyorsun ona göre hemen çözüm üretiyorsun.