aysimamelike bebeğim iri doğduğu için bolca dikişim vardı. Dikiş kısmı hiç zor degildi. Sonrasında Baticonla pansuman yaptım. Tam olarak iyileşmesi 1 ayı geçmişti. Birde doğumdan sonra yan oturmamı söylendi. Morarma vs olmasın diye. Zorlanmadım desem yalan olur. Son olarak büyük abdestiniz kolay şekilde yapabilecek gibi olduğunuzda tuvalete cıkın. Ben asla ıkınmadım, zorlamadım.