Badeninannesi1 54ayfer hareket etmeyi sevmiyorsa kilosu var ise de normaldir ama yine 9-10 aylıkken yapıyorlar bunları en geç doktora gitmediniz mi
Nilamom11 54ayfer 9/10 aylık olsaydı normal denilebilirdi ama yaşını geçmiş bunları yapmaması normal değil gibi
sleepnessnami 54ayfer iyi o zaman dertlenmeyin elinden tutun birlikte yürüyün benim bebeğim 10 aylıkkken emekledi şu an 14 aylık olacak tutunup kalkıyor tutunup yürüyor ama kendi başına yürümeye hala cesareti yok
Melek34011 54ayfer sanırım 18 aya kadar normal karşılıyorlar emekleme zaten bir gelişim basamağı değil ama yürümenin sınırı 18 ay diye biliyorum ondan sonra bi takip gerekiyor
Semaaa39 Emekleme bi basamak değil aslında ama tutunup kalkma isteği falan olması gerekiyor diye düşünüyorum. Gerçi doktorada götürmüşsünüz normal demiş. Takipte kalın siz yinede. 18. Aya kadar normal diye bakıyor doktorlarda.