mihni canım birşey varsa erkenden tedbir alınır bu güzel birşey korkma . Biz de tiroid atlattık. Hemde daha 1,5 kaftalikken ilaç kullanmaya başladık .
Kalça üstündeki omurilikte tüy önemliymiş ya. Geçen hastanede bir kadın 5 yaşlarında kızında bu farkedilmiş ve ameliyat oldu . Ama şuan o kadar iyi ki . Bunlar korkulacak şeyler değil canım. Daha 10 gün önce 6 aylık bebişini kafatası ameliyatı yaptıran bir anne olarak söylüyorum. İnşâallah yoktur tedbir amaclı bakılması güzel . Eğer varsa da dermansız dertler değil çok şükür 🥰