Kızlar doğum yapalı 6ay oldu normal doğum oldu ama çok zordu dikişlerim vardı açıldı doktora gttim yanlış kaynamış dedi et fazlalığı oluşmuş enfeksiyon var dedi eti almam lazım dedi başına böyle bişey gelen varmı rahim Sanki aşağıya sarkmış gbi et parçası var yumurta gbi:(