Galiba hepimiz aynı durumdayız kahvaltı etmek istemiyor , öğlene doğru muhallebi veriyorum
Sonra akşama doğru çorba içiriyorum zorla
Birde tamamen ek gıda verdiğim zaman mamayı kabul etmiyor
Uykusu ise doğduğundan beri çok çektim şimdi halen daha uyku düzenini şöyle ayarladım sabah 9:30 / 10:00 kalkıyor sonra 12:30/13:00 a kadar oyun veya yürüteçle veya oturup oyun oynuyoruz
Çok direndiğinde duş aldırıyorum rahatlaması için
13:00 de uyuduysa 2 saat uyku ardından tekrar uyku düzeni 17:30 18:00 a kadar yatırmam gerek bir daha 1 saat uyuyor gece 11:30 12 ye doğru yatış açıkçası yürüme isteği var sürekli kollarından tutup yoruyorum belki ondan yorulup uyuyordur
Birde bay bay uyku damlasını denedim 1 hafta bu şekilde ayarlayabildim uyku düzenini 🤦🏻♀️