Arkadaşlar merhaba bir şey sormak istiyorum. Bebeğim 2. Ayını yeni bitirdi. İlk başlarda göğsümü tutmadı bende ilk 55 gün ful sagarak verdim hiç ek mama kullanmadim daha sonrasında bazı durumlardan ötürü aralarda mama kullanmaya başladım bu sıralarda göğsümü de deniyordum tam 2. Ayın sonunda göğsümü tutmayı başardı. Şuan göğsümden de emiyor fakat 5-10 dk sonra yorulup bırakıyor ama doymamış oluyor ağlıyor biraz bekliyorum yorgunlugu geçsin tekrar emsin diye ama bu sefer de emmiyor bende üzerine bazen 30 bazen 60 cc mama veriyorum. Emerken yorulmamasi için ne yapmam lazım (sütüm var bu arada sıktığım zaman elimle geliyor.)