loresimaa Merhabalar 3 aylık bebeğim var emzirerek sütüm yeterli gelmiyor sanırım birde bebeğim meme reddi yapmaya başladı gece güzel emiyor öğleden sonra meme ile kavga ediyor resmen ne önerirsiniz günde 1 kez meme veriyordum
KaynanaYiyen loresimaa hayatım sütün geliyordur. O dört ay atağına giriş yapıyordur. Meme reddi meşhur bu atağın. Sen direne direne ver memeni. Tamam mama da ver aç kalmasın ama mamayı kaşık biberonla falan ver. Yoksa meme reddi yapar bir daha almaz ben söylim.
loresimaa Bu ara o kadar yoruldum ki hiç dinlenemiyorum gündüzleri hep huzursuz çok sinirleniyor öyle oluncada almıyor memeyi
minnoskonunannesi loresimaa farklı pozisyonda emzirmeyi demeyin sakinleştirir deneyin uykulu olduğu zaman vs