Bebeğim üç günlükken yoğum bakkmda sarılık tedavisi gördü 7 gün boyunca. Biberona alışmasın diye kendimi paralamıştım kaşıkla içirmiştim oysa daha çok biberona alışmasına sebep olmuş oldum doyamamış ve sefal hmtm. Önemsiz bişeyden sarılıpı çıkmış. Şimdi emziremiyorum mememi iki kere tuttu emdi baya uzunca üstüne mecbur süt sağıp veriyorum sarılık iyice tamamen riski geçsin diye ama nasıl alıştırcam ben bebeğimi, 1 ay 6 günlük çok yoruldum uyanıp emzirmek istiyorum sadece devamlı yeter ki emsin yakamdan düşmesin istiyorum mememi tutar mı … bide küçük doğdu 36+1 di ilk doğduğunda da tutamamıştı