mihni bizde de aynı problem var hem gaz sancısı var hemde bazen bir uyanıyor uyutamıuoruz uyuyamayınca daha da huysuzlanıyor kendini yırtarcasına ağlıyor 26 günlük ve önümüzde daha belki aylar var çevremde herkes 40 ondan sonra düzelir belki diyor bekliyorum yaval yavaş kabullenmeye başladım, damla kullanıyoruz iki tane, kiraz çekirdekli kemer aldım bir de YouTubeda bir videosa gördüğüm masajı yapmaya çalışıyorum düzenli inşallah sonuç verir, geçecek diyorlar da içimizden de geçiyor işte çok yoruldum şimdiden onu öyle ağlarken görmek çok zor…