AselinAnnesiiiii Bizde yeni geçtik, kabız olacak diye korkarken dediğiniz gibi hergün 2 kez yapar oldu. Bazen 3 ya da 4. Sanırım normal. Pişik durumumuz da çok şükür yok. Devamlı pamuk ile temizliyorum ve Her bezlediğimde sudocrem sürüyorum, belki onun faydası olmuştur.