tazeanne98 nehirbebek137_ dolapta durmuyosa dışarda ılık olıyo direk o şekilde verebilirsiniz benim kuzenimde kullandı aylarca çok zayıftı şu an turp gibi
nehirbebek137_ tazeanne98 odamın bırı serin orda duruyo ne kadar vermeliyim prki kızım 4aylık vermesem olur mu anne sutu alıyor
tazeanne98 nehirbebek137_ 4 aylık bebeğe bilemedim yengem 1 yaşından sonra vermeye başlamış vermeye. Bebeğiniz kaç kilo? Bir de doktor ver demediyse verme bence. Bende emziriyorum şu an bunun yerine toz mama versen ondan daha iyi.
tazeanne98 nehirbebek137_ gelişimi gerideyse kaç saatte bi emziriyosun onu hesaplayıp aralarda biberonla sıkıştırabilirsin ya da kaşık biberonla kaç cc süt içiyor tahmini bunı hesapla üstüne 60 cc aralarda bundan vererek başlarsın