Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık erkek. Doktorumuz kafasının biraz küçük olduğunu söyledi değerlerin altında takip edeceğiz bu şekilde devam ederse nöroloji görecek dedi. Burada neredeyse tüm kafa küçük denilen bebeklerin başlıklarını okudum ama çok tedirginim. Bebeğim 35 cm ile doğdu şu an 40.2 cm bu durumda olan var mı sonrasında hızlı bir büyüme olur mu normale dönebilir mi böyle bir durum yaşayan var mı