Merhaba güzel anneler.. bebeğim 4,5 aylık bu süre içinde dolu dolu emzirdim fakat son zamanlarda meme reddi başladı emmek istemedi ve ben babaannemi kaybettim benim için anne gibiydi. Hepsi üst üste gelince sütüm çok azaldı hatta kesildi kesilmek üzere. Mamaya başladım lakin içim çok kötü kendimi çok yetersiz hissediyorum.. bebeğim de emmiyor. Ne yapacağım…