Selam arkadaşlar. Genel itibariyle denk geldiğim çoğu doktor özel bir durumu olmayan çocuklarda ek gıda tadımlarını 180 günü dolmuş bebeklere tavsiye ediyor ancak hem burada hem sosyal medyada hem de çevremde 5 aylıkken tadımlara başlayan çok insan duyuyorum. Sizler de kendi tecrübelerinizi aktarır mısınız bu işin doğrusu nedir bilemiyorum çok ikilemde kaldım