Sezeneymen Sevgiler anneler oğlum 6 aylık külot bez kullanan var mı ve sızdırma falan oluyor mu? İlk defa kullanacağım
Aymira Sezeneymen ne kadar büyük alırsan al lastikli kısımlarının izi çıkıyor bende rahatsız oluyorum
Nisan123 Sezeneymen Ben sevmedim kakasini filan yaptığında zor degistiriliyo birde her degistirmende butun altini cikariyosun en iyisi normal bez
Emirinannesifiliz42 Sezeneymen bizde indirimden almıştık deneyelim diye çok pişman olduk sızdırma yaptı hep her seferinde üstünü değiştirdim hemen molfix normal beze geçtim kullanamadım öylece durur
NeslihanBusra Sezeneymen aslında iyi sızdırmada olmuyor ama değiştirmek için komple soymak zorunda kalıyorsunuz
Deletedmom115 Sezeneymen Uzun süredir kullanıyorum daha iyisini görmedim. Diğer bantlı olan bezlerde bez bağlamak işkence. Ama külot bezde hemen bağlıyorum hatta bazen ayakta bağlıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.