Merhaba arkadaşlar bebeğim günden güne emmeyi kesti ve artık hiç meme istemiyor, o inatlaştıkça ben mecburen ek gıda ve formül mama verdim. Memeyi kesinlikle istemiyordu mecbur kaldım. Şimdi sağmaya çalışıyorum ikisinden toplam 60 cc çıkıyor. Koca günün sonunda çıkan süt bu. Bu aya kadar hep emdi, acaba sütten kesilmesini stres yapmalı mıyım bilmiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var