Dogacelik evet zor iş bir düzen oturtmak ve o düzende ilerlemek bozmamak gündüzleri uyku odası yapın sizde girmeyin odaya diğeri en azından girilmeyeceğini anlar girerseniz de beraber girin bir kaç kere kardeşinin uyuduğundan sessiz olması gerektiğini bahsedin / oğlum öğlen uykusunu uyuyup bazen huysuz uyanıyo ablası hemen şey diyo anne bu çocuk gene uykusunu alamamış baksana huysuzlandı gene diyo 😂😂 sabah oğlum uyanıp ağlıyo bazen gelmiyo yatakta oturuyo ablası uykusundan uyanıp gel kardeşim anneye gidelim diyo elinden tutup bana getiriyor annesi meme ver acıkmış bu çocuk diyo 🫢 yani tam anlamıyla abla oluşunun bilincinde ve farkında / bizimde akşamları küçük önden uyur salonda uyutur yatağına götürürüm sonra gelir salon da kızımı uyutur onu götürürüm / kızım uykuya çok daraldıysa ben yatağımda tek başıma yatcam der cry babies uyku bebeğini alır yatağına gider beraber uyurlar / bazen uyumak istemiyo kızım saat 12 olmuş oluyo zorlanıyorum tamam sen şakacıktan yat bebeğin uyusun ben seni geri kaldırcam diyorum / çocuk odasında öğlen saatlerinde oyun oynatmıyorum ve girmesine izin vermiyorum bana yardım eder temizlik yapar mesela böyle geçinip gidiyoruz işte 😫💆🏻♀️