Annepre8- 32 haftalık doğdu ikizlerim doğumunun 2. Haftalarında hastanede fark edildi yoğun bakımda yatiyorlardi ikisinde de farklı belirtilerle baş gosterdi ama bu saydıklarınız etkilerin hepsi vardı fazlasiyla diyete başladım 5 ay olmak üzere sütümü etkiler gibi oldu sonra araştırmalarım sonucu paketli gıdalarda vegan ürünler tercih edebileceğimi öğrendim vegan hariç kazara vegan ürünler de olduğunu öğrendim ve sütümü geri toparladım fakat bebeklerim ikiz ve prematüre bebeklerin metabolizmasi hızlı çalışıyor yani istahli oluyorlar o yüzden süt yetmiyor mama takviyesi de veriyroum neocate veriyorum bebeklerimin kilo alımı gayet iyi şükür gelişim olarak da ondeler doktorumuzun dediğine göre kronolojik takvimi yakalamaya çalışıyorlarmış moralinizi yüksek tutup sıkı diyet yapıp emzirmekten vazgecmeyin