Arkadaşlar neden böyleyiz bilmiyorum. Ben canımdan çok seviyorum, soğuk bi yapım da yok.Oyun oynarım, Güzel vakit geçiririm. ama neden böyle bana bilmiyorum. beni hiç aramıyor, kucağıma gelmek istemiyor, babasına düşkün onu seviyor ben yokmuşum gibi. Oyun terapisi icin sizce daha erken mi neler yapabilirim ben çok üzülüyorum