Bexsero mu? O iseçok ağır bir aşı ilk dozdo olmasada 2.dozda bile sıkıntı yaşayabiliyor malesef bazı bebekker.
Kızım 15 aylıkken 2.doz yapıldığında 2 gün yürüyemedi, sürekli ufff diye sızlandı, uyuyamıyordu hep ağlıyordu. Doktorumuz 4 saatte bir calpol ver demişti. Birde kolanyalı pamuk sürüyordum, soğuk kompres yapıyordum onlar rahatlatıyordu