Aylizzmm Kızlar erken gebelik testi nezaman kullanılır doğru sonuç için adetim 4 gün gecikti yaptım negatif çıktı dogrumudur tekrarlasammi bilemedim 1 hafta öncesinden biraz ağrım oldu gelecek gibi sonra bidaha hiçbir belirtiolmadi gelmedide
btlbsr Aylizzmm 1 gün geciktiğinde yapmıştım çok hafif silik pozitif çıkmıştı kanda da 3 haftalık filandı. Çok erken öğrenmek bence yorucu. Kese oluştu mu kalp atışı oluştu mu sürekli stres oluyor. Tavsiyem bir hafta bekleyin gecilme devam ederse öyle testi tekrarlayın.
Mazikeen Aylizzmm 5 gün önce yapmıştım negatif çıktı silik fln da yoktu reglim 1 gün gecikti normal test yaptım pozitif
ferlazen Aylizzmm benimde 14 gün gecikme oldu. Test yaptım negatif çıktı. Benimde adetlerim düzenlidir. Neden böyle bir gecikme oldu halende regli değilim sebebini bilemedim
Aylizzmm btlbsr olsaydı peki cikarmiydi acaba bayram sonrası kan vericem gelmezse zaten tekrar çok stres yaptım korunuyoruz ama bilemedim yinede
btlbsr Aylizzmm testlerde de tabii ki hata payı oluyor ama genelde pozitif gebelik olduğu zaman çizgi belirgin olmasa bile silinik bi şekilde kendini belli ediyor. Stres, hava şartları vs gecikme yapabiliyor
Aylizzmm aslanimiz ay bu yoruma çok ihtiyacım var çok fazla ilaç ta kullandim bu ay 3 kutu üst üste antibiyotik kas gevseticiler geciktikce iyice stres oldum