Merhaba
Oğlum 7 ay 12 günlük 5.5 aylık iken başladık tadımlara şuan 2 öğün 1 ara öğün vermeye çalışıyorum her gün farklı farklı şeyler deniyorum ama en fazla 5 6 kaşık kaşık dediğim de mama kaşığı çay kaşığı kadar desem yeridir normal mi bu durum bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim 🥹