Bebeğim bugün aşırı bir ağlama krizine girdi gazı olabilir düşüncesinden başka derdi yok emin gibiyim. Daha önce 2-3 kez daha oldu böyle. Aşırı ağlıyor ve asla susmuyor. Doktora sordul koliktir dedi bir fitil söyledi onu aldık verdik. Sonra ablam elektrik süpürgesi sesi açtı fitilden sonra ve sustu uyudu. Bebek 3 aylık bu arada. İmternetten bakıyorum ve deneyimli arkadaşlarıma soruyorum kolik olması için her gün aynı saatlerde ağlar diyorlar. Sizce bebeğim kolik mi? Ve kolikse ne zaman geçer? Böyle zamanlarda gerçekten içimden kendimi öldürmek geliyor çaresiz kalıyorum ağlıyor ve bişey yapamıyprjm ölmek istiyorum öyle zamanlarda..