Bnsu14 perşembe ve salı günleri pazar oluyor perşembe pazarı büyük gayet yeterli. İlçe ev konusunda yeni yeni gelişiyor. Doğalgaz gelmeyen mahalleler mevcut. Fiyatlar konusunda satılık olarak bilgim yok ama kiralar 7den başlıyor. Yeni tayin olan arkadaşlarım bu şekilde oturuyor yani. Taksi yok gibi keyfi çalışıyorlar ben bir türlü denk getiremedim. hastanesi küçük eğer sağlıkçıysanız rahat olur çok yormaz. Ben izmirde metro eshot dolmuş gibi ulaşımlara çok alıştığım için burada zorlandım eşimle arabayı dönüşümlü kullanıyprız ihtiyaç halinde. Küçük bir çocuk parkı var bence çok yetersiz çünkü kalabalık oluyor. Zaten çay içmeye çıkarsakta çarşı içinde alayın sosyal tesisi var oraya gidiyoruz