ddenzege benim kizim da muhtesem uykusuz.
Oyle boyle degil, neler cekiyorum inan🤣
Tam olarak 2 yas 2aylik.
Gunduz uykusunu kestim, zaten gece emzirmesini ben 11 aylik civarinda kesmistim, ama iste desteksiz uykuya tam alistirdim derken biseyler oldu yine sallamak zorunda kaldim🥲
Simdi artik herseyin farkinda oldugindan sallamayi kendi isterse anca birakabiliriz🥲🥲🥲
Kendimi ozletledikten sonra sana tavsiylerim🤗
Oncelikleee, hazir uykular haram iken, gece emzirme olayini tamamen kes.
Alismasi belki biraz zaman alabilir.
Cok enerjik oldugunu dusunuyorum, sen aman yorulsun iyice guzelce uyusun diye duaunuyorsun ama, cok yorulunca da uyumuyorlar.
Dinlenmesini de sagla gun icerisinde, hamur, kum kitap okumak gibi gun icinde aktif olmayan etkinlikler yapin.
Ogle uykusu yoksa, 1 saat dinlenme zamani yapman iyi gelir diye dusunuyorum.
Mutlaka, gece uykusundan 1 saat once, los ortamda, sakinlik, aslinda kitap okuma olursa en guzeli olur.
Yarim saat kitap, yarim saat uyku rutini, pijama, dis fircalama vs.
Uyumasi gereken uyku saatini gecirme. Uyku vakti sapınca, bebelerin enerji hormonlari devreye giriyor.
Hani o "su saat oldu, bu ne enerjisi"diye sasirdigimiz tavrinin aslinda sebebi bu🥲🥲🥲
Uykuya geciste hafif serin ve havadar olsun ortami, cami hafif arala, o uyuyana kadar oksijen girsin.
Ve uyutmaya calistiginda mumkunse 0 a yakin isik olsun, uyumak istemeyince, o gece lambasi losluginda dikkatini hep baska seylere cekmeye calismasini boyle engelleyebilirsin.
Kizimda uyguladigim taktikler bunlar😅