aleren_13 3 ay oldu bende taktirali biraz sivilce yaptı gibime geldi onun dışında ilk hafta baş ağrısı yaşadım geçti sonra taktirdiktan 1 ay sonra regl oldum bitince 10 gün sonra ara lekelenme yaşadım mart ayında olmadım regl zaten ebe olmazsın ya da ara lekelenmede yasayabilirsin dedi bazılarınada çok kanama yapabiliyormus ama düzene giriyormuş sonra ben memmunum bana çok konforlu geldi yinede ek olarak prezervatiflede korunuyoruz riske atamam😃😃😃