Merhaba anneler kızım 4 ay 17 günlük iki üç gündür belini kaldırıyor sürekli popo köşkü yerde belini yukarı kaldırıp kaldırıp indiriyor bayram sonrası doktora götüreceğim ama normal mi endişelendim böyle bir durum yaşayan var mı normalde aşırı hareketli bir bebektir