Hanımlar sezaryenimin üstünden 2 yıl geçti ilk defa bugün sağ tarafımda ki karnımın içinde ki dikiş de acı hissettim dokununca da acıyor dokunduğumda dikişi hissediyorum nereye kadar uzanıyor elle anlaşılıyor ama sağ başlangıçta acı var yaşayan var mı