brcn1990 Günleriniz nasıl geçiyor ? Uykusuz,yorgun ve bitkin. Kilo almış yemese bile asla veremeyen. İki küçük çocuğuna gün boyu yetmeye çalışmaktan bitkin düşen..Atanamayan bir öğretmen adayı anne
berfgen brcn1990 bende araya zaman girmeden yapsam beraber mi Büyüse diyorum sonra vazgeçiyorum çok mu yorucu ya
Berenecedm brcn1990 peş peşe gibi biri 32 aylık biri 2 aylık çocuğum var zor biri 3 yaşına gircek böle kıskanç bağırma vurma huyu başladı yapma etmeden gram anlamıyor huyşarı değişti diyeri 2 aylık gecesi gündüzü yok
Kader3851 brcn1990 35 aylık kızım ve 4.5 aylık oğlum tak diyorum düzen oturttuk artık rahatım hoopp sar başa biri 3 yaş sendromunda diğeri 4 ay bnde orta yaş sendromuna erken gircem bu gidişle 😁
kafamdakifazlalik Vallahi ben tek çocukla böyleyim 2.ye niyetim yok büyük konuşmayayım, Allah size sabır ve güç versin sonra da bana 😅 bebek büyütmek çok zor
ArasBaby1 berfgen oglum 4 yasinda digeri 9 aylik birini buyuttum ohh derken sil bastan yasiyorsun herseyi oglum butun gece misil misol uyurken 2 veya 3 kere kalkiyor bebegim benim icin cok zor geliyor. ama birbirleriyle cok guzel oynuyorlar buyuk oglumun hic cani sikilmiyor artik o ayri mesele
brcn1990 berfgen Gurbette tek başınaysan kolay değil ama ailelerinizden biri en azından yakındaysa daha kolay büyütebilirsiniz
Mediha123- berfgen yoruculuktan ziyade 2 yaşına kadar memeye yapışık anne çocuğu oluyorlar. Büyüğe haksızlık oluyor hemen üstüne ikincinin gelmesi. İlgi bölünüyor. Ve hengameyle geçer birini emzir uyut öbürünü doyur yıka oyna biri kucak ister biri oyun yemek vs. Benim 2 yaşında oğlum var her anının tadını çıkarıyorum elinden tutup geziyorum her şeyi keşfedişini izlemek, akşamları kitap okuyarak uyutmak hepsi çok keyifli. İyi ki ikinci yok şuan. Olacaksa biraz büyüyünce olmalı bence peş peşe değil
defnemomm_ 5 buçuk yaşını geçmiş kızım, ve şuan 1 aylık kızım.. sil baştan herşeye başla.. en başından. Yeniden.. birde uyusa dursa 5 dk o da cabası. Mauvoldum 😢 bir daha çocuk mu? Asla.. Rabb’im bağışlasın hepimizin yavrusunu.🥺🥺
brcn1990 Berenecedm o vurma huyu kızımda da var malesef çok hırçınlaştı kıskanıyor yavrum ne yapsın :'(
Premseskolar brcn1990 Allah en cok senin yardımcın olsn allh güc kuvvet versin dayan braz dha sonu cok güzl olck
Lavinya_ brcn1990 Beni anlattınız… 17 aylık biri diğeri 3 aylık… Eşim işsiz evde 3 aydır birlikte yetmeye çalışıyoruz onlara yetelim derken biz bizden geçiyoruz. Yorgunluk bitkinlik neyse ruhsal olarak çöktük 2 uyumayan bebe ramazanı nasıl atlattık şaşıyoruz sahura kadar ağzımıza edip sabah erkenden fıttıran iki bebe. Bazen hayatı sorguluyorum bende. Şehir plancısıyım atanamadım eşim kamu yönetim mezunu o da atanamadı herkes bizim çok iyi yerlere geleceğimizi düşünürken ne haldeyiz diyorum. Resmen eşimin işe girmesini istemiyorum girmezse nasıl geçineceğiz iki bebe ikiside mama içiyo bezleri bilmem ne. Çok bunaldım anlsyacağınuz. Bir elden büyür dedik ama çok zormuş. Büyük kızım aşırı hareketli küçük desen sürekli ağlıyo dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Allahım kolaylık versin hepimize
brcn1990 Lavinya_ Ah canım çok zormuş işin hakikaten seninde. Allah yar ve yardımcın olsun inşallah :'( Sağlıkla büyüt bebişlerini inşallah
Havvabukre brcn1990 Allahım kolaylık versin benim kozlarımın arasında 1,5 yaş (18 ay) var şimdi büyük kuzum 4 e giricek küçüğü 2,5 yaşını geçti şuna herşey daha kolay ama bundan 1-1,5 sene öncesi çok zordu. Yani biraz daha sabır hepsi geçecek 💕❤️
brcn1990 Havvabukre Maşallah,büyütmüşsünüz. Ne mutlu size. Umarım bende sizin gibi olurum. Biraz pozitif düşünmek gerekiyor değil mi ? Çok şükür sağlıkları yerinde olsunda varsın yorulalım,bu günlerde geçecek. İyi geldiniz,teşekkür ediyorum :)
jap brcn1990 5yaş ve 1yaş. Çok zor. Dağınıklıktan gına geldi. Yorgunluktan duşa bile giremiyorum 3gün😒
Gamze11 brcn1990 benim de iki bebeğim var yaşları çok yakın psikolojik olarak çok yorgun oluyorsunuz hele ki eşte bi işe yaramıyor üstüne anlaşamıyorsanız ama ya Allah deyip bi kahve yapıp kendimize enerji veriyoruz güzel dileklerde bulunuyoruz. Çünkü bu durum geçecek bişey değil biz ayak uydurmak zorundayız