Gazı olabilir mutlaka altta yatan bir sebep vardır benim oğlum ilk 3 ay gazı vardı sonra kendiliğinden geçti sende doktora danışarak damla al ben kullandım az da olsa faydası vardı en azından uyumuyor ana ağlamıyordu o kadar çok . Şuan 6 buçuk aylık son 15 gündür bizimde düzenimiz bozuldu uyusa bile yanında olmamızı istiyor . Bana göre en zor dönemdi ilk üç ay sabır ve sevgiyle sarıl bebeğine annesi