Çok geçmiş olsun bizde 2 ay önce domuz gribi olduk eşimle 3 gün yataktan kalkamadık Allah’tan geldi annem iki çorba kaynatti bebeğe baktı da biraz kendimize gelebildik bol su için benim bebeğime bulasmamisti ama biz çok kötüydük malesef hastayken süt baya azalıyor bide biseyler yemeyince çok azalıyor haşlama yapıp yiyin tavuk şifadır yada kellepaca işkembe gibi şeylerde yiyebilirsiniz oda şifadır ilaçlarınızı mutlaka kullanın c vitamini eritmeli olanlar çok iyi geliyor ateş olunca mutlaka zorla da olsa suyun altına girin biz havale geciricektik az daha çünkü domuz gribinde 😓 şuan aklima gelen bunlar bide maden suyu çok süt yapıyor günde bitane ondan da icebilirsiniz