Bugün bebeğimi öğleden sonra uykuya yatırdım sonra salona geçtim tv izlerken biraz uzaniyordum uyuyakalmışım aslında hiç uyumaya niyetim yoktu olsa bende bebeğimin yanında yatıyorum yakınında uyuyorum ama içim geçmiş bir uyandımki çocuk nasıl ağlamış bu arada birkaç gün sonra bir yaşına girecek ne kadar ağladı bilmiyorum gözleri kızarmış korkmuş görünüyordu duymamışım çok kötü oldum sarıldım emzirdim vs düzeldi şimdi iyi ama bu onda bir tarvma bırakırmı yada kötü etkilenir mi ne bileyim çok kötü hisediyorum şuan ne kadar ağladı bilmiyorum ama saatlerce değil ondan eminim max 10-15 dk falan yalnız kalmıştır muhtemelen