dorarikan Kızlar 7aylik bebegim otururken kafa arkaya düştü hızlı bir şekilde betondaydi küt diye ses geldi bişey olur mu korkuyorum
bosanbacim dorarikan bisey olmaz desek napacaksin ? Bize soracağına doktora götürebilirsn hem beton diyorsun hem hizlica çarptı diyorsn bizim yorumlarimizin ne önemi var
caylavyu dorarikan geçmiş olsun, betona düşmüş bence tedbir amaçlı götür birşey yoksa zaten film çekmezler radyasyon almaz için rahat etsin
dorarikan hellokitty8 su an bir sıkıntı yok 3 saat oldu belirti vermeden de bişey olur mu diye korkuyorum acikcasi
dorarikan bosanbacim ben de biliyorum götürmesini bir doktora sordum gözlemle bişey yoksa boş yere radyasyon aldırıp tomografiye sokma dedi burada da benzer durum yaşayan anneler var mı diye görüş almak istedim biraz içim rahatlasın diye
dorarikan caylavyu film çekseler götüreceğim de tomografi istiyorlarmış o da çok fazla radyasyon arada kaldım bir sıkıntı gördüğümde mi gotursem diyorum
caylavyu dorarikan hareketleri nasıl şuan gözde kayma, uzun süre dalma, sersemlik varmı? Düştüğü yerde ezilme morarma şişme vs varsa mutlaka doktor muayene etsin canım tekrar geçmiş olsun