iremnurcuhadar Merhabalar 2,5 ay önce sezaryen doğum yaptım kırkımda kanamam çok olmadı 20 leke leke geldi 1 hafta önce regl oldum ama aşırı derece de kanamam oluyor ped yetiştiremiyorum bu normal mi acaba sizinkiler nasıl oldu
iremnurcuhadar rabiaaksoy elim ayağım hiç ısınmıyor baya tedirgin oldum hiç böyle bir kanamam olmamıştı