Liyannesi Merhaba arkadaşlar ilk doğdu zaman sepet beşik almıştık 8 kg olunca kırıldı doğal olarak mis gibi kendı odası var orada hıc yatmıyor koydugum gıbı uyanıyor gecen gun park yatak aldık onda da dırek uyanıyor kafayı yıcem ne yapıcam lütfen akıl verın bana bır sure yer yatagında yatırdım cok guzel uyuyordu orda ama üşüttü hasta oldu kaldırdık şimdi yine uyudu koydum 2 dk sonra uyandı tırmanıp bana bakıyor delı gıbı uykusu var aldım bızım yataga koydum uyudu dırek
Winnithepooh Liyannesi bebek beşiği aldım park yatak aldım Montessori aldım sonuç benle yatıyor 4.5 yaşında ins siz basarabilirsiniz 😁
Baklavanida Liyannesi yer yatağına serdiğiniz döşşek minder her neyse onu beşiğe koyun belki öyle yatar
Liyannesi hunilimomy evim buyuk değil malesef yatak odamda mobılyalar sayesınde daraldı ıyıce onu alsam nereye koyucam 🥹 kendı odasında kendı odasında buyuyen besık bebek odası var 9.5 aylık suan hıc yatmadı bır hafta bende orda onunla yattım o zmaan uyuyor ama bensız asla uyumuyor
hunilimomy Liyannesi bizde yatak odasına koyduk giyinme dolabini baska odaya koyduk montesorri de beraber yatiyoruz 😂 yatak eşime kaldi
Haffuse Parka yatak fazla dumduzrahatsiz edici bir duzlugu var. Ben kizimda, basini koydugu tarafa, sungerin altindan carsaf ve havlularla raflu yatagi gibi, bas kismini biraz yukseltmistim. O zaman rahat yatar oldu. Bir dene istersen🤗