Merhaba kızlar 3 yaşında kızım 10 gün önce tuvalet eğitimine başladık ama bir kere bile klozetine yapmadı hep kaçırdı ve aşırı derecede tutuyor sabahtan beri hiç yapmadı mesela sürekli oturtuyorum ama yok çok tutmaya başladı zarar verecek diye de korkuyorum ne yapmam lazım bırakıp sonra tekrar mı denesem bilmiyorum