miiraymn benimde öyleydi gaz problemi ve doyduğundan fazla yemek istiyormuş. Fazla mama veriyorum bir de bütün tuşlara basmak gibi alt değişiyorum üst değişiyorum mama verip emziriyorum sonra gazını çıkartıyorum bi de üstüme ne girdiysem onu yanında çıkarıp bırakıyorum kokumu da arıyor. Bazende ılık bi şekilde sicak su torbasinı sırtına koyuyorum. O zaman derin uyuyor. Memede uyutup kokuyorum yatağına yatak soğuk kucak sıcak onu da gene torbaya ısıtıyorum.